CBD Kávékapszula 2 cseppes

CBD Kávékapszula (Arany)

( 1 doboz, 10 kapszula, 2 cseppes )

Nettó tömeg: 50g

CBD tartalom: kb. 3,36 mg/főzet

Kávé eredete: Costa Rica

Származási ország: Magyarország

Összetevők: őrölt, pörkölt kávé (80% arabica és 20% rhobusta) és CBD olaj 5%-os oldatban

CBD olajat tartalmazó őrölt, pörkölt kávé Nespresso kompatibilis kapszulában.

3990.- HUF

10000.- HUF feletti rendelés esetén a házhozszállítás ingyenes!

CBD Kávékapszula

CBD olajat tartalmazó őrölt, pörkölt kávé Nespresso kompatibilis kapszulában

CBD tartalom: kb. 3,36 mg/főzet

Összetevők: őrölt, pörkölt kávé (80% arabica és 20% rhobusta) és CBD olaj 5%-os oldatban
Felhasználási javaslat: Készítse el a szokásos kávéját a Nespresso kompatibilis kávégépbn.
Önálló fogyasztásra csak a termékből készített főzet alkalmas.
Ajánlott napi fogyasztási mennyiség: kettő kapszula

A termék fogyasztása nem helyettesíti a vegyes étrendet, az ajánlott napi mennyiséget ne lépje túl! Gyermekek elől gondosan zárja el! Fogyasztása gyermekek és terhes vagy szoptató nők számára nem ajánlott!

Tárolás: Száraz, sötét helyen, 15-25 °C közötti hőmérsékleten. Közvetlen napfénytől és magas hőmérséklettől elzárva tartandó.
Nettó tömeg: 50 g
Kávé eredete: Costa Rica
Származási ország: Magyarország

Szállítási információk

Minden, munkanapokon 12:00-ig beérkező megrendelést még aznap feldolgozunk. Az ezt követő munkanapon pedig a futárszolgálat a megrendelést kézbesíti.
A 12:00 után beérkező megrendeléseket az azt követő munkanapon dolgozzuk fel.
Így Ön két munkanapon belül megkapja megrendelését.

Sikeres rendelés esetén visszaigazoló e-mail küldünk Önnek. A csomag összekészítésekor pedig e-mailben küldjük a rendeléséhez tartozó számlát.

A szállítás díja utánvéttel 1.780.- Ft. A szállítás 10.000.- Ft felett INGYENES!

A megrendelést a GLS futárszolgálat kézbesíti az Ön által megadott szállítási címre. Amennyiben rendelését feldolgozták, e-mailben küldenek értesítést a szállítás napjáról. Aznap reggel, úgy 8 óra körül e-mailben és SMS-ben újabb értesítés érkezik. Ebben a futár és a központi ügyfélszolgálat telefonszámát találja, valamint a csomagszámot, az esetleges utánvét összegét és az időintervallumot, amikor a megrendelés várhatóan kézbesítésre kerül.

Amennyiben aznap nem kerül sor az átvételre, a futárcég értesítést küld e-mailben, amelyben rendelkezhet a csomag további átvételét illetően.

A kiszállítást a futárszolgálat 3 alkalommal kíséreli meg. Ha nem sikerült kézbesíteni, a csomagot visszaszállítják hozzánk.

Ha bármilyen kérdése merülne fel a termékeinkkel vagy a szállítással kapcsolatban kérjük írjon a [email protected] e-mail címre vagy hívjon minket a +36 20 508 4944 telefonszámon.

Vásárlói vélemények

Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a jobb felhasználói élmény érdekében.
Az oldal további használatával vagy az "Elfogadom" gombra kattintva Ön elfogadja a sütik használatát. További információ